2014. június 8., vasárnap

Gent - Antwerpen

Az ejszakat ugyanabban a hostelben toltottem, ahol elozo nap. Moniekkal elozo nap mar megbeszeltuk, hogy a belga-holland hatar kornyeken talalkozunk es onnan egyutt tekerunk Antwerpenbe. Robin szulei ugyanis a holland oldalon laknak feluton Gent es Antwerpen kozott. Igy tehat reggel felkerekedtem, immaron kiados agyban toltott kenyelmes ejszakak es forro vizes zuhanyok utan kivasalodva, frissen-fitten.

Par kep a youth hostelrol, amit helyi muveszek ujitottak fel es dekoraltak ki:




Az Antwerpenbe vezeto ut tobb izgalmas szakaszt is tartogatott. Moniekkal egeszen zokkenomentesen megtalaltuk egymast, majd Robin navigalt. Utkozben kompoztunk is es keresztul bringaztunk egy teljesen elhagyatott varoson. Kiderult, hogy 2008-ban felvasarolta az allam az egesz telepulest es kilakoltattak az embereket azzal a cellal, hogy mindent ledozerolnak es az elbontott resz helyen az antwerpeni kikotot kiszelesitik, hogy meg nagyobb hajok ferjenek be. Mivel az elmult 6 evben nem tortent egyeb elorelepes, a varos teljesen elhagyatott, a falakon mindenhol graffitik vannak es 1-2 lezengo katasztrofa-turistan kivul csak mi probaltunk meg minel hamarabb atevickelni rajta :) A kovetkezo kepeket az internetrol szedtem, mivel en tulsagosan feltem hosszasan idozni ezen az amugy is remek kisugarzasu helyen.. ;)






Innen aztan kompoztunk a tuloldalra, ahol hangulatos kis erdokon keresztul vezeto bringautakon jutottunk el a varoskozponttol 20 km-re levo kempingbe. Pikk-pakk satrat allitottunk, lepakoltuk az utifutit, majd hirtelen otlettol vezerelve meg elbringaztunk Antwerpen belvarosaba. Ez kb. 40 kilometert jelentett pluszban az aznapi 70-hez, de a fo nehezseget nem is a kilometerek szama adta, hanem hogy az utanfuto terheitol megszabadulva olyannyira mas dinamikaval mukodott, hogy legalabb 30-40 perc volt, mire megszoktam.


A(z egyebkent ingyenes) kompon osszetalalkoztunk egy kb. 50 fos belga bringas tarsasaggal, akik azonnal meghivtak minket barbecue partyra Antwerpenbe :) Sajnos meg messze volt a camping, nem tudtunk menni, de jot bandaztunk a hajon :)

Kedves-kedves-kedves Monival:



Mivel ez mar nem az elso camping volt, ahol talalkoztam a problemaval, hogy nem rendelkezem kulteri konnektorhoz szukseges adapterrel, a camping tulajdonosat megkerdeztem, hogy hol tudnek ilyesmit venni. Azt ugyan o nem tudta, hogy venni hol lehet, mert o a sajatjait maganak gyartja, de nekem ajandekozott egyet. Az egyik leghasznosabb uti szerzemenyem lett :) Ezuton is koszonom neki!




 A jol oltozott vendegek az olasz etteremben:



Egy igazan megerdemelt tiramisu:


A nagyon finom vacsora utan eleg keson indultam vissza a campingbe, de szerencsere egeszen hamar megjartam es tele hassal zuhantam be a satorba. Micsoda nap! Koszonom Moninak es Robinnak, hogy ilyen kulonlegesse tettek <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése