2014. június 6., péntek

Bruges - Gent

Reggel kis varosnezessel kezdtem a napot, vettem kepeslapokat es korbesetaltam nappal is a varost. Osszepakoltam a youth hostelben es utamra indultam. Azaz indultam volna, ha nem lett volna defektes a hatso kerekem. Igy aztan a youth hosteles srac aktiv kozremukodesevel nekialltam belsot cserelni es eszrevettem, hogy a kulsom is eleg tropa. Valoszinuleg amikor a nagyon aranyos par, akik tegnap vezettek arkon-bokron keresztul atvittek az osszes letezo macskakovon, a macskako kozotti uvegszilankok szetszabdaltak a gumit. A youth hosteles srac mondta, hogy nem lesz igy gond, de azert nem voltam nyugodt. Sajnos nem volt szerencsem es a varos osszes bicikliszervize epp ebedszunetet toltotte es legalabb ket orat kellett volna varnom, amig valaki kinyit. Igy aztan egy eletem egy halalom felkialtassal utnak indultam Gentbe. 


Teljesen paranoid modon kb. ot percenkent nezegettem, hogy meg tart-e a kerek es meglepo modon egesz sokaig kibirta. Aztan 15km utan feladta ujra a szolgalatot es kezdodott a pumpalas & egy km bicajozas, pumpalas & egy km bicajozas, ami meglehetosen szaporatlan volt. Vegul 5-6 km utan egy varoska hataraban nyitva talaltam egy pekseget, ahol mondtak, hogy 500meterre van egy biciklibolt. Volt is, csak zarva. Meg epp alig volt idom elkezdeni panikolni (Genttol meg mindig 30km-re voltam), amikor a tulajdonos szerencsere megerkezett es nagyon gyorsan es kedvesen kicserelte a kulsomet es belsomet. Schwalbe Durano helyett most igy Schwalbe Marathon kerult a hatsora, ami szinten defektbiztos, igy imadkozva bar, de utamra indultam. Szerencsesen el is ertem Gentbe, ahol egesz konnyen megtalaltam a youth hostelt es kenyelembe helyeztem magam. Zuhany utan meg a varosba is besetaltam es nagyon finomat vacsoraztam.

Ime a teljesen felemas kerekek: mas a felni, mas a kulloszam, mas a tengely es mas a kulso. A belso ugyanaz, de az meg nem latszik :)


Esti Gent:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése