2014. június 4., szerda

Hook of Holland - Burgh-Haamstede

Miutan a kompon 5.5 ora alvas utan a vartnal egy oraval hamarabb (elneztem az idozonat) a 400 decibellel uvolto "Don't wory, be happy"-re ebredtem es leparancsoltak a hajorol, Hollandiaba eresemet egy kiados eltevedessel unnepeltem meg. Az eso persze szakadt.


Igy tortent, hogy ahelyett, hogy megtalaltam volna a kovetkezo kompot, Hook of Holland legtavolabbi reszere bicajoztam, ahol a Maribu nevu helyen kicsit osszeszedtem magam es kiadosan megreggeliztem. Ezutan ujra nekiindultam es ezuttal tenyleg meg is talaltam a kovetkezo hajot, az egyetlen problema az volt, hogy nem fogadtak el kartyat es nekem csak GBP-m volt keszpenzben. Szerencsere mielott ez kiderult volna, az egyebkent nagyon kedves legenyseg segitett felcipelni az egesz hobelevancot, igy mire kiderult a teljes igazsag, csak mondtak, hogy maradjak nyugodtan :)


A komprol fokakat is lehetett latni! Azt mondta a kapitany(?), hogy ott laknak a kikotoben es higy mivel ipari ovezet, nagyon tiszta a viz (ez nekem ellentmondas, de lehet, hogy ilyen szigoruak a szabalyozasok?), tele van hallal es arany eletuk van.


Leszallas utan mar viszonylag konnyen megtalaltam a bicikliutat es a szakado esoben tekertem delnek. Csodaszep helyeken jartam es kb. 1000 ilyen pici csigaval talalkoztam, akiket a legjobb tudomasom szerint kikerulgettem:



Az eso pedig csak esett es esett es esett mintha mas dolga sem lenne allo nap.


Rovidebb idokre azert elallt es olyankor tudtam par kepet kesziteni az amugy meseszep tajrol.



Kesore jart mar, mire kiertem a tengerhez, ott elallt az eso es meg a nap is kikukucskalt a felhok mogul kicsit.


Kesoi ebedemet / korai vacsoramat a siralyokkal kozosen fogyasztottam el, akik meglehetosen erdekeltek voltak mindenben, ami tavolrol is hasonlitott etelre. Mindig a goteborgi VB jut roluk eszembe, ahol az egyik csapattarsam javasolta, hogy a romlando etelt logassuk ki az ablakon egy zacskoban, mert kint hideg volt, majd masnap reggel beszedtuk az ures zacskot es a siralyok koszontek szepen a vacsorat. (Videot is csinaltam, ahogy meltatlankodnak, hogy kernek meg, de azt nem hiszem, hogy fel tudja tolteni a wifi..)


Innen mar csak kb. 10 km volt a camping, de ahogy az lenni szokott, az utolso kilometerek mentek a leglassabban es az eso is elkezdett szakadni kozben. Ezen az utolso szakaszon ugy ronggyaaztam, hogy minden rajtam levo ruhabol es az SPD cipobol csavarni lehetett a vizet, ami nem sok joval kecsegtetett az ejszakai satrazasra nezve.


A campingben volt meleg zuhany, ami nagyon jolesett, de a satorban allt a viz, mert ugy omlott az eso, hogy amig satrat vertem meg bepakoltam, felig megtoltotte. A kulteri konnektorhoz sajnos nem volt atalakitom, igy tolteni a telefont csak a mellekhelyisegben tudtam, ahol egyebkent egesz meleg volt es nagyon kulturalt volt, csak a szemem mar le akart csukodni nagyon.

Vegul csak elmentem aludni kb. ejfel korul, pont mire megjott az igazi vihar, ami a hatamra lapitotta a satrat idonkent, de vegul birta a strapat szepen. A bicajt egy fahoz kikotottem, miutan fel orat forgolodtam es azon gondolkoztam, hogy ha mindezek tetejebe meg Beloved-nak is laba kel, akkor igazan nem "dontworrybehappy"-ben fogok kelni masnap. Aztan gyozott a paranoia, kimentam, megaztam persze, de kikotottem es nem loptak el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése